חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ציוד משלים לחיילים, לוחמים ואנשי כוחות ביטחון

תוכן עניינים
רוצים ייעוץ חינם בנושא ציוד משלים לחיילים, לוחמים ואנשי כוחות ביטחון? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

ציוד משלים לחיילים, לוחמים ואנשי כוחות ביטחון

חיילים יקרים, אנו מספקים עבורכם פריטים חיוניים שיועילו לתפקודכם ויסייעו לכם במצבים שונים. כל המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות קפדנית ומחמירה ומיוצרים על ידי חברות מהטובות בעולם. בין מגוון המוצרים שלנו כלולים : בירכיות איכותיות ועמידות להגנה על הברכיים, ידית הסתערות, מסכת פנים, ידית אחיזה  (פרט לתבור)  
ווסט, מסילה לנשק או מתפס מסילות 
קת  (פרט לתבור) מחסנית פולימרית ועוד…
ווסט:
מיועד ללוחמים ומותאם לצרכים מבצעיים וללוחמה בשטח בנוי ופתוח
והוא משמש  יחידות במשרד הביטחון ובצבא הישראלי.
ידית אחיזה :
משפרת את יכולת אחיזת כלי הנשק , ממזערת פציעות ושפשופים של כף היד ומקטינה את הסיכון להחלקה של יד הכף בזמני ירי.
מגני בירכיים:
המיוצרים על ידי סטנדרטיים של צה"ל.  בעלי עמידות מקסימלית, חלק פנימי בעל דופן המונע חיכוך של הברך. בברכיות ישנו גומי הפעלה בחלק העליון והתחתון  המאפשר גמישות מקסימלית גם בזמן כיווץ שריר ברגל
מסיכת פנים:
מסיכה העשויה מבד לייקרה. המסכה נועדה למנוע את זיהוי הלוחם. המסכה מנדיפת את זיעת הפנים ומונעת את ספיגתם. היא מתאימה גם לרכיבה על אופנועים וגם בתנאי מזג אוויר קשים למניעת כוויות קור
מחסנית פולימרית: 
קיימים במחסנית שלושה גדלים – של 20,30,10 כדורים לשלושת הגדלים קיימים שני פיצ'רים – חלונית שקופה בצד המחסנית שניתן דרכה לראות כמה כדורים יש במחסנית ומה הוא סוג התחמושת הקיימת. בפיצ'ר השני יש קאונטר – חלונית עם מספרים בגב המחסנית. החלונית מציינת את כמות הכדורים כך שלאורך כל זמן הירי, ניתן לדעת מה מצב התחמושת. המחסנית עמידה בתנאי מזג אוויר קשים של גשמים ושלגים והיא אף עמידה במגע עם אדמה בוצית.
ידית הסתערות:
הידיות נועדו לשיפור התמיכה וייצוב בירי לטווח רחוק יותר. קיימים מספר ידיות לבחירה כגון: ידית הסתערות שנפתחת לדורגלים, ידית הסתערות ארבע אצבעות, ידית הסתערות עם תא אחסון תחתון וכדומה.
קת לנשק:
אנו משווקים קתות משופרות לנשק ובהם נקודות האחיזה נוחות בהרבה מהקתות הרגילות הקיימות. ברוב הקתות קיים פיצ'ר שמהווה מקום לסוללות וניתן לאחסן בו אף סוללות נוספות לשעת הצורך. הסוללות יכולות לשמש לפנס, לציין דרך או כסוללות חירום בשטח. לוחמים רבים מניחים בפיצ'ר אזיקונים או פלנלית קטנה. כל הקתות מגיעות עם בולם זעזועים ורפידת גומי אחורית המפחית חיכוך של הנשק עם הכתף.
צרו עמנו קשר והזמינו ממגוון המוצרים האיכותיים שלנו. אנו עומדים לרשותכם.
שירות אמין, יעיל ומהיר.
ציוד משלים לחיילים, לוחמים ואנשי כוחות ביטחון
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
חכו דקה!
לפני שאתם עוזבים,
יש לנו הצעה מעניינת עבורך.
5% הנחה לקנייה הקרובה בלבד,
כולל כפל מבצעים!
קוד קופון:
WB5
תמיד כאן לשירותך,
צוות טקטיקל זון