חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה אפשר לגלות באתר מתגייסים?

תוכן עניינים
רוצים ייעוץ חינם בנושא מה אפשר לגלות באתר מתגייסים?? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מה אפשר לגלות באתר מתגייסים?

 אתר מתגייסים , או אתר צהל הוא למעשה האתר הרשמי של מיטב, ויש בו כל מיני עצות שנוגעות לתהליך הגיוס כמו גם לשירות עצמו. מה אפשר לגלות באתר מתגייסים? אילו דברים חכמים אפשר לגלות שם? ובכן, המון. אך בכתבה זו נרצה לתת את הדגש ספציפית על תהליך הגיוס.

 

מה אתר מתגייסים מספר לנו לגבי תהליך הגיוס?

ובכן, אתר צהל יכול לעדכן אותנו על מה שמצפה עם תהליך הגיוס. נניח שאדם מסוים הגיע לבסיס הקליטה כדי להתחיל את הקליטה שלו למערכת, ועל כן יש לו מספר תחנות להשלים. כדי לדעת איזה תחנות יש לו להשלים, הוא מצטייד במדבקות ברקוד אותן מחשבים מסוימים יכולים לסרוק ובכך לאשר שהתהליך הושלם ואף להכווין לתהליך הבא. במסגרת התהליך, שנקרא גם שרשרת חיול – ייתכן שיהיה מדובר בעשר תחנות שונות. לא מדובר בסדר כרונולוגי של תחנות עבור כל אחד שמבקש להשלים את שרשרת החיול שלו, אלא בבחירה אינטליגנטית שלהן על פי מפת עומסים. כך שהתחנה הפנויה ברגע נתון יכולה להיות זו הזמינה להפעלה. לא בהכרח פשוט כי היא "הבאה בתור" מבחינה כרונולוגית.

 

מה אתר מתגייסים מספר על תחנות בשרשרת החיול?

ובכן, אתר מתגייסים, או אתר צהל לצורך העניין, מספר לנו שיש עשר תחנות כאלה. צילומי רנטגן, חיסונים, DNA, וכיוצא בזה. הבה נסתכל עליהן ממש בקצרה. הראשונה, זו של צילומי רנטגן לחלל הפה והשיניים, היא זו שאפשר לבצע בה צילום של אותו חלל פה ושינויים. הדבר מסמל מעין תיעוד מסוים לחייל המתגייס. התהליך אינו כואב, אם כי אכן יש בו חשיפה לקרני רנטגן. אפשר לברר על זה בריאותית טרם לכן כדי לבדוק אם זו החלטה שרוצים להסכים לה. תחנה נוספת היא זו של החיסונים. באופן עקרוני, אפשר שיהיו 2-3 זריקות עבור טטנוס, דלקת קרום המוח וצהבת. מדובר במזרק דיי גדול, אלא אם כן הקטינו אותו עם השנים – כך או כך אנשים עוברים את התחנה הזאת בקלות ובפשטות ואולי הם מגלים שהפחד היה יותר מפחיד מהחוויה עצמה. שזו כשלעצמה הבנה נחמדה באופן כללי.

אילו עוד תחנות ישנן ומה אתר צהל מספר לנו אודותיהן?

אם נרצה להמשיך את הסקירה של התוכן המוצע במרחבי אתר מתגייסים, הרי שישנה תחנה נוספת, זו הנקראת DNA, ובה פשוט מעניקים דגימת דם כדרך דקירת אחת מהאצבעות. כל אחד מחליט לעצמו איזו אצבע לדקור, כך שבהחלט יש חופש משחק עם הדבר. תחנה נוספת היא עבור תצלום פנים ופרופיל. התצלום אמור, באופן עקרוני, להילקח רק פעם אחת בחיוך. זה לפחות מה שהאתר מוסר. מי יודע, אולי היו כאלה שאכן הצטלמו מחדש בנקודה כזו או אחרת.

האם אתר מתגייסים מספר גם על טביעת אצבעות ותרומת מח עצם?

האמת שכן.  אתר צהל מספר לנו על התחנה שבה אפשר להעניק טביעת אצבע. ניתן לעשות זאת דרך הנחת טביעת האצבע על מכשיר שיכול לסרוק אותן. הן גם כן תיעוד שנשמר במערכת. התהליך קצר, ואין בו כאב. ולגבי תורמת מח עצם – הרי שזו תחנה אופציונלית. באם רוצים לעשות זאת ניתן למלא שאלון רפוי ולתת דגימת רוק. מי שמרגיש שהוא מעוניין בכך בהחלט יכול לקבל את ההזדמנות להעניק.

מה הן התחנות הסופיות שמספר עליהן אתר צהל?

אתר צהל ממשיך ומספר לנו על תחנות נוספות. יש בהן אימות נתונים אישיים, קבלת דסקית וחוגר, פגישה עם קצין מיון וביקור באפסנאות (היכן שמקבלים ציוד נוסף). ניתן להיכנס לאתר הרשמי כדי להרחיב בפרטים ואף לבקר בכתבות נוספות.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
חכו דקה!
לפני שאתם עוזבים,
יש לנו הצעה מעניינת עבורך.
5% הנחה לקנייה הקרובה בלבד,
כולל כפל מבצעים!
קוד קופון:
WB5
תמיד כאן לשירותך,
צוות טקטיקל זון